måndag 1 april 2013

En vilsen påskhare?

Idag får ni se upp så ni inte blir lurade eftersom det är den 1 April!
Här blir det inga lurendrejerier tack och lov, utan enbart ett litet gulligt kort. Kanske är det en försenad påskhare, vad vet jag. :)  Det här blir det första inspirationsinlägget "på riktigt" i bloggen och det är så himla roligt att se att så många redan har varit här och kikat. Fortsätt med det! 


När jag målade kroppen så grundmålade jag hela som jag brukar göra när jag färglägger en yta och sen gick jag över med alla resp. färger igen och "duttade" mig fram med avlånga prickar... då fick jag en aning struktur och han blev lite mer "pälsig".

Copicfärger: 
Ros: R81,83,85 + G28,17,14
Slips: B97,95,93,91
Kropp: E70,71,74,77

Nu siktar vi på påsklov här och förhoppningsvis kan man smita emellan med lite pyssel. :) 
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Jättesöt "påskhare", Lisa! Tycker att färgläggningen blev superbra med "duttarna".

    SvaraRadera
  2. Underbart kort Lisa och den lilla haren är sååååå söt!!!
    Kramar
    Linda

    SvaraRadera