onsdag 24 april 2013

Vinnare av #1!

Oj vad roligt att så många var med och deltog i vår första utmaning. Vi vill tacka för alla fina bidrag! Så mycket härlig inspiration vi har fått ta del av!

Det var inte helt lätt att rösta fram vinnare och Top3, men till slut lyckades vi!

Vinnaren är
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
#12 JILL

 Stort grattis Jill! 
Skicka dina uppgifter på copicmarkersverige@gmail.com så kommer priset med posten! 
Lägg gärna upp vår vinnar-badge i din blogg.



Top3 denna gången blev:

 

Grattis tjejer!
Även ni får en badge att lägga upp era bloggar!

Det är verkligen jättekul att så många var med på vår premiärutmaning!
Ni vet väl om att vi även finns på Facebook? Där kan ni ställa frågor, ge tips eller få tips men även visa upp era kort/färgläggning!

Vi ses väl till nästa utmaning??

7 kommentarer:

  1. Åhhhh YEEEEY!!! Grattis till Jillsan!! ...och hejja oss på top 3!!! =)


    Kramen

    SvaraRadera
  2. Det var ju kul att man blev top 3.
    Grattis till Jill!

    SvaraRadera
  3. Men Guri jenter så moro!!!
    Snakk om å våkne opp etter nattevakt til en fantastisk nyhet ♥
    Tusen tusen takk for at jeg ble valgt til vinner,- det er en stor ære og jeg skal stolt sette opp den fine badgen på min blogg!
    Takk for herlig inspirasjon og jeg gleder meg til å forsatt følge dere.
    Grattis til de fantastisk flotte topp tre bidragene også!
    Ha en herlig uke
    Stor klem fra Jill

    SvaraRadera
  4. Gratulerer så masse til Jill og til jentene som fikk topp3 plass:)

    Jeg venter på neste utfordring jeg, siden jeg ikke rakk å levere på denne. Når kommer den?
    Klem,Trine

    SvaraRadera
  5. Trine: Nästa utmaning dyker upp här på lördag. :D

    SvaraRadera
  6. Okay:) Tusen takk Åsa:) Da kan jeg bare gå å glede meg:)

    SvaraRadera
  7. Wow, så utrolig gøy å få være med blant topp 3! Tuuusen takk!! Gratulerer til Jill og Maritha og Camilla :-)

    Kjempefin skisse i oppgave 2, jeg skal prøve meg på den også :-)

    Klem fra Anne

    SvaraRadera