tisdag 21 maj 2013

Äntligen är det...

...tisdag och min tur att blogga. Idag bjuder jag på ett killkort och det är inte så ofta.

Tycker att det är svårt att hitta fina stämpla med just killar så det blir oftast tjejkort.
Men denna lilla busiga kille gillar jag skarpt. Han kommer från Sassy Cheryl´s.

Den lilla textstämpel kommer från ett av InkyWings nya textark,
perfekt storlek tycker jag som vill att motivet ska vara i fokus men ändå ha med en text :O)

Färgerna jag använt
Hud: E11, 21,00, 000 R21, R11
Hatt/skor: E47, 44, 43, 42
Shorts: B16, 14, 12
Krage/nyckelpiga: R24, 29
Tröja/skuggor: W4, 2, 1, 0, 00
Marken: E35, 34, 31, 30

Tack för att ni tittade förbi :O)

Kramis


2 kommentarer:

  1. Urhärligt kort och härligt motiv! Fantastisk färgläggning precis som ni alla här gör!

    Kul med inspiration till killkort, jag gillar verkligen att göra kort till killar och saknar ofta inspiration till dem :)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Åhhhh så gullig stämpel!!

    Regniga sommarkramen Anna

    SvaraRadera