söndag 13 juli 2014

Clean and Simple

Sista dagen på min, Rozzan, sommarvecka här hos
Copic Marker Sverige!
Det har varit riktigt kul att blogga en hel vecka
just för att man kan ha ett tema hela veckan.
Jag har visat olika stilar och stämplar på korten..
Och idag skulle det bli ett kort i clean and simple.
Det slutade med en tavla, med lager på lager av papper.
Men iallafall clean and simple,,,och självklart färglagt med Copics!


Motivet är utskrivet från Deviant Art.


På nedersta bilden ser ni 
hur jag har lagt lager på lager med papper i olika färger.
Dessutom har jag använt 3D-kuddar mellan de olika lagren av papper.
Tycker att det blir lite mer effektfullt då. 


Dessa pennor har jag använt:
Hud: E000,00,11,13
Hår: T7,5,2, 1
Fjädrar: Y26,23
Grönt: BG 96,93,90
Rött: E08
Grått: C3,1,0
Bubblor: BG0000,000,18

Vill också passa på att "puffa" lite extra för vår pågående sommarutmaning
Anything Goes, Ni hittar den HÄR!

Nu lämnar jag över nästa vecka till Christina,
och det blir säkert massor med ny härlig inspiration!

Ha en underbar sommar


2 kommentarer: