fredag 5 september 2014

Min nya favorit-hårfärg

Veckorna går fort och nu är det fredag igen.
 Häääärligt när helgen kommer, och vet ni vad...
Min helg är inbokad med "scrapträff"!!!Tjohooo

 Oavsett om ni sitter hemma eller på träff, 
så hoppas jag kunna inspirera er med detta kort.
 Känner ni igen stämpeln och hårfärgen?
På mitt förra inlägg här i bloggen hade jag samma färg på håret,
men idag har jag valt att ta mer av de ljusa färgerna.
Min "nya" favorithårfärg...E41,W1,W5,W7


Färger jag använt:
Hud: E000,00,11,13
Mun: E04
Hår: E41,W1,5,7
Kläder: BV20,23,29 och Y00,Y26
Skor: T0,1,3,5
Mark: YG61,63,67+ blender
Runt motivet: B91+ blender

Jag önskar er alla en njutfull helg!
Kramiz Rozzan



1 kommentar:

  1. Skikkelig lekkert, både motiv og hårfarge. Den kombinasjonen må prøves ut etterhvert. Takk for inspirasjon😃

    SvaraRadera