fredag 17 oktober 2014

Auktion till förmån för Rosa Bandet

Då var "turen" kommen till mig att tillsammans med dig
lämna ett bidrag till Rosa Bandet.
Färglägga är alltid kul,
 men denna gången känns det extra inspirerande då det är för en "god sak".

Kortet jag har gjort är i lite större format och jag har även dekorerat insidan.
Vill du ha någon stämpeltext på insidan så fixar jag till det. Jag har en hel del roliga och mysiga textstämplar för olika ändamål...Bara att önska :)
Jag hoppas att du vill vara med och lämna ett bud på detta kort!

AUKTION: Jag säljer detta kort till förmån för Rosa Bandet (eller valfri cancerfond)! Du skriver ditt bud i en kommentar nedan. Den som har högst bud tisdagen den 28 oktober kl. 18.00 "vinner".
Är du vinnaren så sätter du in summan motsvarande ditt bud på Rosa Bandet och e-mailar mig ett kvitto när det är gjort (mirogafvert@hotmail.com). Glöm inte att skriva din adress så jag vet var jag ska skicka kortet. Startbud 40kr.




Färglagt med:
Hud: E000,00,11,13       
 Hår: E33,42,43,47
Ögon: YG93,97 
Rosa: RV11,32,34       
Klänning och kängor: T0,1,2,5
Mark: YG91,93,95 + Blender
Runt motivet: W0,1,3 + Blender

Ha det bäst


2 kommentarer: