fredag 31 oktober 2014

Halloween-helg


Halloween-helg är inte mycket för mig..
Men jag hänger iaf på Lisas måndags-inlägg med ett Halloween-kort.
Svart hör till Halloween, men det är också en av mina favoritfärger.
Här har jag matchat det svarta med hud,blått och lite vita prickar.
De vita prickarna har jag gjort med Copic Opaque White,
det är en vit färg som är täckande. Jag har också lagt det på hennes läppar.
Den vita färgen kan du lägga där du vill ha lite extra effekt eller som "highlight".
Kan bli både roligt och/eller effektfullt. 
Prova gärna och visa oss
 hur just du använder Copic Opque White på vår FB-sida!



Hud: E000,00,11,13 
 Mun: E04
 Hår: T7,5,3,1
Blått: B99,97,95,91

Ha en "spökig" helg!

Kramiz

2 kommentarer:

  1. Så himla läckert gillar verkligen färgläggningen på håret!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Tack Susy! Vad glad jag blir att du tar dig tid att kommentera här i bloggen :) Jag som älskar alla nyanser av svart gillar just den här (T) bäst! Kramiz

    SvaraRadera