måndag 22 juni 2015

Välkommen till våra sommarveckor!

Idag börjar våra sommarveckor här i bloggen och det innebär att vi i teamet ansvarar för att blogga under varsin vecka. Då håller vi bloggen levande även under sommaren samtidigt som vi får lite ledigt :-) 

Så för att kicka igång sommarveckorna tänkte jag visa ett härligt, krispigt vinterkort! Förra sommaren hade jag "jul i juli" som tema på min vecka och jag har funderat en hel del på vad sommarens tema skulle bli... kom fram till att jag visar ett kort ena dagen och så blir det en tutorial på hur jag målade just det motivet dagen efter... Hoppas ni gillar idén!

Här är i alla fall dagens kort... 


Härligt krispigt i blå/turkos/vitt. 


Motivet är en digi från Mo Manning som heter Kai in the Snow.


Kika förbi på onsdag för att se tutorialen och vilka färger jag använt. 

Kram//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar