måndag 17 juli 2017

Lisas Sommarvecka - Livesänding måndag

Hej där!
Då har turen kommit till mig (Lisa) och under den här veckan tänkte jag göra det lite annorlunda. Min plan är att sända LIVE ett par (möjligen tre) gånger under veckan när jag färglägger ett motiv och du är varmt välkommen att hänga med!

Livesändningen kommer vara i Copic-gruppen på Facebook så du behöver gå med i gruppen för att kunna se sändningen. Facebook skickar ut en notering till alla i gruppen att sändningen har påbörjats så man inte missar detta.


Första Livesändningen är planerad till IKVÄLL (måndag) klockan 19.00 och jag håller på ca en timme. Det går bra att komma och gå som man vill beroende på vad man har för tid att hänga med.

Sändningen kommer ligga kvar i gruppen och man kan gå in och titta efteråt om man vill. Jag kommer även klippa och snabba upp hela timmen och göra ett YouTube-klipp av det som jag postar här på bloggen. Det kommer dock dröja lite innan dessa är klara så håll ut!

Nästa sändning är planerad till Onsdag kväll - jag återkommer med inlägg om detta!
Sedan OM jag får möjlighet så blir det en sändning fredag eller lördag, det är dock väldigt osäkert i dagsläget så håll utkik efter mer info om detta. Nån form av inlägg med uppdatering kommer det mot slutet av veckan om hur det blir.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar