söndag 9 juli 2017

Min sommarvecka - kort 4

Hej!

Nu har vi kommit till finalen på min sommarvecka och som på alla modevisningar så brukar man ju avsluta med brudklänningen. Så här kommer nu ett bröllopskort!


Som vanligt så har jag ett Maja Design papper som passar perfekt till det jag tänkt mig. Jag har stansat ut vimplar från mönsterpappret med en die från Spellbinders. Jag har monterat med distanskuddar så de kom upp en bit. 


Den underbara stämpeln är en digistämpel från Tiddly Inks "You and me".

Jag har färglagt motivet med följande Copicpennor:

Hud: E04-11-21-00-000-R21
Hår bruden: E47-43-42-41-40
Hår brudgum: E18-19-17-15-11
Brudklänning: W3-1-0 och Blender
Kostym och skor: C9-7-5-3-1-0
Marken:E42
Skugga: B00-000-0000


Insidan av kortet. Vilda stamps gratulationsstämpel. Die från lawn fawn både på insidan och utsidan.


En chipboard från SnipArt som jag först har embossat med embossingpulver "wedding tinsel" och sedan också penslat på lite Wink of Stella. Stickles star dust har jag lagt längs kanterna på den svarta cardstocken.


Matchande papper på baksidan med min personliga rundel. 

Det var allt för mig den här veckan, hoppas jag kunnat inspirera något!

Nu tar jag ledigt från bloggen resten av sommaren men återkommer i augusti igen. Däremot är min semester slut så jag börjar jobba igen imorgon. hmmm.... 

kom ihåg att önska kort av Jessica och julkortsfärger av Linda i Facebookgruppen! 
Ha en fortsatt fantastisk sommar!
KRAM Rosa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar