onsdag 29 november 2017

Snöyra

Hallihallå!
För ett par veckor sedan var jag på en scrapbookingmara här i Grästorp och dom brukar oftast ha en inför utmaning.
Denna gången var inget undantag. :D Utmaningen gick ut på att man skulle köpa en julklapp (scraprelaterat) för 25 kr. Dekorera paketet med tema 'snöyra', det skulle finnas med snöre, etikett och ordet snö.
Sagt och gjort jag gjorde en liten ask till dom 6x6" papper jag hade köpt. Jag använde min fusetool för att göra en liten ficka att ha massa snö, paljetter och glitter i. Och jag satte min MoManning stämpel på en liten peng som gjorde att hon åkte fram och tillbaka. Passande stämpel till temat. :D


Om ni tittar på dessa foton så har hon förflyttat sig :D och snö skakas. Helfestligt!


Jag har använt mig av följande copics
Hud: E000-00-21-11-04 R20-32-22
Blå: B39-06-04-02-01- 00
Rosa: RV13 R35-37-39 N5


 Jag önskar er en förträfflig första advent till helgen <3
Therese



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar