måndag 19 februari 2018

hänglar-kärlek

Hej!

Måndag jämn vecka betyder att det är min, Rosa/Scraprosas, bloggdag.

Jag var på en scrapträff i lördags och det är ju alltid så himla trevligt att få träffa andra med samma intresse :D Det blir oftast inte så jättemycket gjort för min del men det här kortet fick jag till i alla fall. 


Jag har använt mönsterpapper från Maja Design och grå cardstock bakom. 
Ovala dies från Spellbinders och en blad-die från Cheery Lynn har jag använt också.


Jag har använt en chip board från Make it crafty och har färglagt den med samma pennor som i motivet. Mörkt i botten av ordet och så tonar det ut uppåt. Ett litet skimmer av wink of stella har jag penslat på också.


Stämpeln är en gummistämpel från Hänglar. Jag har färglagt med följande pennor:

Hud: E04-11-21-00-000-R21
Hår: E2-37-YR24
Tunika/skor/rosetter: BV17-13-11-00
Byxor: W5-3-1-0
Skugga och bänk: E50-44


Ha en fortsatt bra dag och kom ihåg att vi har en månadsutmaning att vara med i! Det är några dagar kvar innan den stänger. Info hittar du HÄR

Kram från Rosa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar